Connect with us

Parkury, cz. 6 – Optyka przeszkody

Sport i wyścigi

Parkury, cz. 6 – Optyka przeszkody

Krzysztof Koziarowski, Łukasz Jankowski

W obecnych czasach komercjalizacja sportu wymusza również i na organizatorach zawodów jeździeckich zapewnienie przekazu medialnego z wydarzeń, które mają miejsce na parkurze. W tej sytuacji obraz toru przeszkód powinien oprócz sportowego meritum, eksponować również i inne treści, które z jednej strony promują mecenasów imprezy, a z drugiej stanowią o doznaniach mających wywołać u widza pozytywne zarówno estetyczne jak i zmysłowe wrażenia.

Od komercjalizacji sportu nie ma odwrotu i będzie ona coraz bardziej oddziaływać na jeździeckie dyscypliny. Obraz medialny jest niezwykle ważnym elementem profesjonalnej promocji i w dobie dynamicznej ekspansji technik medialnych jest rzeczą oczywistą, że proces ten będzie równie intensywnie wpływał na rozwój i różnorodność przede wszystkim optycznego wizerunku przeszkód. Do tej zmieniającej się rzeczywistości należy ustosunkować się pozytywnie i umiejętnie ją wykorzystać dla formułowania nowych profesjonalnych technik w selekcji sportowej.

Jest to fragment artykułu, aby przeczytać pełny tekst zapraszamy do zakupu kwartalnika „Hodowca i Jeździec” Rok III nr 2 (7) 2005.
Pismo dostępne jest w Okręgowych / Wojewódzkich Związkach Hodowców Koni, Biurze PZHK, za pośrednictwem prenumeraty oraz w wybranych sklepach jeździeckich.

Print Friendly, PDF & Email
Continue Reading
Zapoznaj się także

Więcej w Sport i wyścigi

W ostatnim numerze

HiJ nr 70 - okładka

Hodowca i Jeździec Rok XIX Nr 3 (70) Lato 2021

Wydawca

Polski Związek Hodowców Koni

Reklama

Pets Diag
Smulders
nuba equi
Unipasz
FizjoFit Animal - rehabilitacja zwierząt
eHorses

RSS Aktualności ze strony PZHK

RSS Aktualności ze strony Teraz Polskie Konie

Ostatnie wpisy

Na górę